Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Явно проветряването на колектора оправя нещата. А какво го задръства за да се налага проветряване? Не се сещам за друго освен пак за бензиновите пари. Независимо от това, че си установил, че клапанът за изпаренията затваря и отваря нормално, нищо не пречи да откачиш тръбата и да я затапиш за една нощ. Достатъчно е едва доловимо да пропуска този клапан, за да се насвирка колекторът с пари за няколко часа и затова да става мизерията.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Еми той този клапан пропуска пари от капака на клапаните към всмукателния колектор.Затваря когато всмукнеш т.е. ако се получи детонация в смукателния колектор да не пламнат картерните газове.Значи той е зад дросела, преди дросела има още едно маркуче и двете се събират в един тройник над четвърти цилиндър.Или говориш за друг клапан и аз не съм разбрал.Утре сутринта ще откача тръбата след филтъра и веднага ще я запаля.Ако запали без драми значи филтъра е задръстен яко.....макар да ме съмнява тая работа, чак толкова да се зацапа за 2 или три месеца най много.Сега се сетих че април месец го сменях.Тогава за годишния преглед я бях вкарал да я огледат и го смениха барабар с маслото и масления и една биалетка.Едно време с жигулата имах такъв проблем при студено палене.Какво ли не смених и няма и няма.Компресия да та убий обаче студена работи на три цилиндъра ама доста подълго време.Накрая свалих главата и се оказа че на втори цилиндър единия клапан беше пукнат, не помня вече кой, ама така фино пукнат че като загрее цепнатината се затваря и цилиндъра работи.То ясно че щеше да прегори и го смених и изчезна праблема.Ама онова проста конструкция, а това иска зацепване по друг начин и инструменти пък и одъртях вече.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #33
        Не намирам достатъчно подробна информация в документацията на 156, но за 166 2.0 TS (не вярвам да е много по-различно при 156 - 1,8 TS) пише следното:

        Fuel vapour recovery
        The (polluting) fuel vapours, collected in an activated-charcoal filter (canister), are sent to the inlet ducts to be burnt.

        This takes place via a solenoid controlled by the control unit only when the engine's operating conditions so permit.

        The control unit compensates for the additional quantity of fuel by reducing the delivery to the fuel injectors.

        Под предния десен калник трябва да стои канистера за бензиновите пари. От него трябва да тръгва една изходяща тръба, която през един електромагнитен клапан вкарва бензиновите пари в колектора.
        За този клапан говоря. Намери въпросната тръба и я запуши.

        Въпросният клапан трябва да е това на скицата:



        и това на снимката:

        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:01.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #34
          Добре, ще го видя.Тоз не го знаех че съществува.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #35
            Нямам таквоз нещо...не и там.Обаче имам в кошницата на помпата.Днес сменихме рейката с дюзите с друга за проба.Като откачихме маркуча за бензина хвърли бензин чак до отворения капак.Значи налягане има, не връща бензин обратно.Рекоха да не би да се оттича обратно ама не.Имам някакви подозрения че върви по-добре, ама може и да си внушавам.Утре сутринта ще видим как ще запали.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #36
              И от рейката не е.Га пали без проблем га иска прай драми.Са за 5 секунди гевезене няма си образувам нерви.О ттам насетне върви доволно.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #37
                д

                ддд

                ---------- Post added at 09:16 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

                Колега имам същия проблем

                ---------- Post added at 09:17 ---------- Previous post was at 09:16 ----------

                Колега имам същия проблем от около месец
                алфа ромео 156 тс

                Comment

                Working...
                X